Набирає обертів цифровізація бізнесу та його перехід до онлайн. Багато компаній прагнуть покращити юзабіліті та користувальницький досвід у своїх цифрових продуктах. Але не всі компанії можуть дозволити собі внутрішню UX-лабораторію. Як вирішити цю проблему?
Взяти на аутсорсинг UX-аналітика або придбати методологічне консультування
Наші дослідники, сертифіковані міжнародними компаніями NNGroup та HFI, допоможуть вам з визначенням:
- цілей та методів дослідження;
- постановкою гіпотез;
- вибором метода і дизайна експерименту;
- портрета цільових респондентів для рекруту;
- як підготувати тестові матеріали (прототипи, графіку) для дослідження;
- програмуванням тестів і опитувань на нашій платформі;
- аналізом результатів дослідження;
- презентацією результатів.
Години консультацій з дослідниками включені до наших тарифів, але ви завжди можете запросити додаткову допомогу, коли вона вам буде потрібна.
Вартість однієї години аналітика — 1 300 гривень.
UX-консультант
У вас є необхідність у штатному фахівцеві з UX-досліджень, але поки що немає такої можливості?
Ви можете запросити нашого фахівця:
- для більш глибокого занурення в процеси компанії,
- для участі у робочих зустрічах з розробки стратегії роботи над покращенням User Experience,
- для спільного формулювання гіпотез і задач дослідження,
- для командної роботи над дослідженням,
- для отримання зворотнього зв'язкуз того, як ведуть інтерв'ю учасники продуктової команди,
- для проведення спільних рекапів і брейнстормів за результатами досліджень,
- для інших активностей, де вам знадобиться присутність фахівця з UX-досліджень.