Після проходження курсу ви зможете самостійно планувати та проводити UX-дослідження:
• Модеруємі юзабіліті-тести
• Немодеруємі юзабіліті-тести
• Глибинні інтерв'ю
• Тести на перше сприйняття
• Тести першого кліка
• 5-ти секундні тести
• Опитування і т. д.
Будете знати:
Навчання включає теоретичну частину, але акцент робиться на практиці проведення досліджень. Кожен студент у процесі навчання готує та проводить дослідження, отримуючи постійний зворотний зв'язок від викладачів. Практика будується на прикладах з навчального курсу та робочих завданнях студента, щоб отримати реальну користь і вивчити максимальну кількість методів дослідження.
Наприкінці навчання проводиться іспит, який складається з тестування теоретичної частини та виконання практичних завдань з проведення досліджень та аналізу даних.
Наші провідні викладачі, Віктор Купцов і Рамі Алі, мають серйозний досвід проведення досліджень, як на стороні замовника, так і на стороні агентства. Ми навчили понад 500 фахівців у великих світових компаніях.
Крім великих теоретичних знань з UX-досліджень, а також уміння та реального досвіду проведення різних типів UX-досліджень, учням доступні:
Дякуємо! 🙂
Незабаром ми зв'яжемося з вами.